Ринок безалкогольних напоїв зріс на 25% за рік
Продажі безалкогольних напоїв в грошовому вираженні в період грудень 2017 року - листопад 2018 року зросли на 25,8%.
Про це пише Delo.ua.
До безалкогольних напоїв відносяться мінеральна вода, солодка газована вода, соки, холодний чай та енергетичні напої.
Основними драйверами зростання стали найбільші за обсягами продажів категорії - мінеральна вода і солодкі газовані напої.
Ці дві категорії сумарно становлять понад 60% продажів всіх безалкогольних напоїв з показником зростання в грошовому вираженні 27,1% і 27,2% відповідно.
Основними трендами 2018 року стали зручність, корисність і функціональність, всі вони дуже добре відобразилися в безалкогольних напоях і вплинули на позитивне зростання категорії.
Мінеральна вода, яка і без того сприймалася споживачами як корисна категорія, росла за рахунок менших упаковок.
Соки також росли за рахунок так званого single serve, тобто упаковки, яка розрахована на персональне споживання напою і додаткової вигоди для споживача.