Глава BlaBlaCar: В Україні дуже талановиті кадри
Співзасновник і головний виконавчий директор BlaBlaCar Ніколя Брюссон розповів, що тільки через шість-десять місяців компанія зможе будувати фінансові плани з приводу українського ринку.
Про це він розповів в інтерв'ю "Економічній правді".
З 10 жовтня BlaBlaCar монетизував сервіс в Україні, запровадивши платний доступ до бронювання місць у водіїв.
"Уже через шість-десять місяців буде зрозуміло, які плани можна будувати з приводу українського ринку. Зараз все на рівні невеликого експерименту", - сказав Брюссон.
Свого часу компанія вийшла на ринок України через покупку українського стартапу "Подорожник".
"Це, звичайно ж, свідчить про те що в Україні дійсно дуже талановиті кадри. Як вже обговорювалося сьогодні вранці під час розмови з прем'єр-міністром, це те, що потрібно заохочувати, це те, що буде залучати в Україну та інші компанії з подібними стратегіями ", - вважає Брюссон.
"Для нас це типова стратегія. Через покупку компаній ми виходили на ринки Німеччини, Італії, Мексики і Польщі. Компанія націлена саме на таку стратегію, тому що це дозволяє встановлювати більш глибокі контакти з ринком", - зазначив він.
Читайте інтерв'ю повністю: Співзасновник BlaBlaCar Ніколя Брюссон: Україна не є прибутковим сегментом для компанії
Французький сервіс BlaBlaCar почав працювати на території України в лютому 2014 року. Через 4 роки український ринок увійшов у топ швидко зростаючих країн для BlaBlaCar.
На сьогоднішній день BlaBlaCar працює в 22 країнах світу, а загальна кількість користувачів перевищує 65 млн людей.
Нагадаємо, за 9 місяців 2018 року сервіс вперше став прибутковим з моменту заснування в 2006 році. Він монетизований у 9 країнах включно з "новачками" Україною та Росією - зокрема Франції, Німеччині, Іспанії, Польщі та інших.
Економічна правда