Українська правда

Глава BlaBlaCar: В Україні дуже талановиті кадри

23 жовтня 2018, 16:17
 

Співзасновник і головний виконавчий директор BlaBlaCar Ніколя Брюссон розповів, що тільки через шість-десять місяців компанія зможе будувати фінансові плани з приводу українського ринку.

Про це він розповів в інтерв'ю "Економічній правді".

З 10 жовтня BlaBlaCar монетизував сервіс в Україні, запровадивши платний доступ до бронювання місць у водіїв.

"Уже через шість-десять місяців буде зрозуміло, які плани можна будувати з приводу українського ринку. Зараз все на рівні невеликого експерименту", - сказав Брюссон.

Свого часу компанія вийшла на ринок України через покупку українського стартапу "Подорожник".

"Це, звичайно ж, свідчить про те що в Україні дійсно дуже талановиті кадри. Як вже обговорювалося сьогодні вранці під час розмови з прем'єр-міністром, це те, що потрібно заохочувати, це те, що буде залучати в Україну та інші компанії з подібними стратегіями ", - вважає Брюссон.

"Для нас це типова стратегія. Через покупку компаній ми виходили на ринки Німеччини, Італії, Мексики і Польщі. Компанія націлена саме на таку стратегію, тому що це дозволяє встановлювати більш глибокі контакти з ринком", - зазначив він.

Читайте інтерв'ю повністюСпівзасновник BlaBlaCar Ніколя Брюссон: Україна не є прибутковим сегментом для компанії

Французький сервіс BlaBlaCar почав працювати на території України в лютому 2014 року. Через 4 роки український ринок увійшов у топ швидко зростаючих країн для BlaBlaCar.

На сьогоднішній день BlaBlaCar працює в 22 країнах світу, а загальна кількість користувачів перевищує 65 млн людей.

Нагадаємо, за 9 місяців 2018 року сервіс вперше став прибутковим з моменту заснування в 2006 році. Він монетизований у 9 країнах включно з "новачками" Україною та Росією - зокрема Франції, Німеччині, Іспанії, Польщі та інших.

Економічна правда

BlaBlaCar