Старий Бескидський тунель законсервують
На станції Бескид Ужгородської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці почалися роботи з консервації старого Бескидського одноколійного тунелю.
Про це повідомляє медіа-центр ПАТ "Укрзалізниця".
Тунель експлуатувався понад 100 років.
За інформацією начальника дирекції з будівництва Бескидського тунелю Миколи Дідуха, в старому тунелі спочатку демонтують контактну мережу і сигнальне обладнання, після чого - колії.
Демонтаж колій буде виконувати Ужгородська колійна машинна станція.
Нагадаємо, 24 травня на межі Львівської та Закарпатської областей відкрили найбільший український інфраструктурний об'єкт останніх десятиліть - Бескидський тунель.
Тунель - частина міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України і далі на схід. Бескидський тунель розташований в Карпатах, на Бескидському перевалі.
У 2007 році, в зв'язку з аварійним станом старого тунелю, було прийнято рішення побудувати новий, який пройде в 22 метрах від старого. Бескидський тунель знаходиться між станціями Бескид і Скотарське в Карпатах.
Новий двоколійний тунель має довжину 1765 м, ширину 10,5 м, висоту 8,5 м і проходить на максимальній глибині - 180 м від поверхні Бескидського хребта.
В кінці червня 2011 року Кабінет міністрів своїм розпорядженням передав 6,19 га землі Львівській залізниці для будівництва та облаштування цього тунелю.
Загальна вартість будівництва Бескидського тунелю становила близько 2,2 мільярда грн, з яких 1,5 мільярда грн було передбачено на монтажні роботи.
Детальніше про новий інфраструктурний об’єкт читайте у статті Економічної правди: Вікно в Європу: в Україні запрацював Бескидський тунель
Економічна правда