Українська правда

Перевірка "Нової пошти"показала, що витоку даних не було

10 травня 2018, 19:30
 

Скріншоти персональних даних, що були в лютому 2018 року висвітлені у ЗМІ, відрізняється від тих даних, які обробляє ТОВ "Нова Пошта" за допомогою своєї інформаційної системи.

До такого висновку дійшли фахівці Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини внаслідок позапланової перевірки додержання законодавства про захист персональних даних в "Нова Пошта", передає прес-служба компанії.

Як зазначається, під час перевірки в системі "Нова Пошта" не було знайдено інформації про заявників щодо яких, начебто, був витік даних.

"За результатами позапланової виїзної перевірки ТОВ "Нова Пошта" інформація, висвітлена у ЗМІ щодо витоку даних з баз даних ТОВ "Нова Пошта", підтверджена не була", - зазначив Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у акті, складеному за результатами перевірки.

Як зазначили у прес-службі, пошук в інформаційній системі компанії можливий лише за номером експрес-накладної та/або номером телефону, а інформація зберігаються не більше 3 місяців, після чого програма видаляє їх автоматично.

Нагадаємо, раніше з'явилася інформація, що в мережу виставлені на продаж дві бази клієнтів компанії "Нова пошта" - на 500 тисяч і на 18 мільйонів користувачів.

Після чого у компанії "Нова Пошта" заявили, що бази даних клієнтів, виставлені на продаж в інтернеті, можуть належати будь-якому іншому українському підприємству.

Економічна правда

Нова пошта