YouTube посилив умови монетизації контенту
Компанія Google оголосила про посилення умов, необхідних для монетизації контенту на YouTube.
Про це пише Liga.net.
Заявлена мета змін - "захист користувачів і рекламодавців", яким хотілося б, щоб рекламу показували під час контенту, який відповідає їх цінностям.
Якщо раніше, для того, щоб брати участь в партнерській програмі, каналу потрібно було набрати 10 тис. переглядів, то зараз, щоб заробляти на YouTube, необхідно відповідати таким характеристикам: набрати не менше 1000 підписників і не менше 4 тис. годин загального переглянутого часу за останні 12 місяців.
Для вже існуючих каналів нові правила запрацюють з 20 лютого 2018 року.
Також змінюється алгоритм Google Preferred - тепер він буде показувати не тільки найпопулярніший контент, але і найбільш перевірений. Канали, що потрапили в Google Preferred, будуть моніторити вручну.
Раніше повідомлялося, що Facebook змінить алгоритм формування стрічки новин.