"Антонов" пояснив, навіщо йому "прокладки"
ДП "Антонов" задіяв дві іноземні компанії для припинення співпраці у галузі авіаперевезень з російською компанією "Волга-Днепр".
Про це повідомляє прес-служба держпідприємства.
"Антонов" за першими підсумками 2017 року збільшив обсяг комерційних авіаперевезень на 26% у порівнянні із 2016 роком.
За словами представників держпідприємства, це стало можливим завдяки припиненню співпраці у цій галузі з російською компанією "Волга-Днепр", яка з 2006 року користуючись умовами "кабального" договору з "Антоновим", була монополістом на ринку авіаперевезень літаками Ан-124 "Руслан".
За цим договором російська "Волга-Днепр" здійснювала весь логістичний менеджмент, розпоряджаючись літаками "Антонова" та самостійно, на свій розсуд, розподіляла прибуток, валова частина якого залишалась в Росії.
Повідомляється, що наприкінці 2016 року "Антонов" реалізував програму припинення такої "співпраці".
Для цього були задіяні компанії Antonov Salis Gmbh, для реалізації участі української компанії у програмі НАТО - SALIS та Dreamlifts LTD, для забезпечення логістичного супроводу комерційних перевезень.
Враховуючи тендерні умови НАТО для заключення контракту на перевезення по програмі SALIS, "Антонов" створило Antonov Salis gmbh, яка входить у його структуру.
При цьому, юридичний механізм створення Antonov Salis gmbh в інтересах забезпечення участі ДП "Антонов" в тендері був погоджений з відповідними структурами Альянсу.
Завдяки виконанню всіх вимог тендеру, рік тому, НАТО підписало контракт в інтересах ДП "Антонов".
У держпідприємстві переконують, що всі суми платежів, які поступають на рахунок Antonov Salis gmbh транзитним платежем переводяться на рахунок ДП Антонов в Україні.
Ці платежі декларуються як транзитні та перебувають під контролем Федерального Банку Німеччини.
За таких обставин, Antonov Salis gmbh виступає фактично в статусі неприбуткового підприємства, звільнено від сплати податку на додану вартість відповідно до Директиви 2006/112/ЕС - стаття 151 та директиви 2008/118/ЕС - стаття 13, як постачальник послуг для потреб НАТО.
Що ж до статусу британської компанії Dreamlifts LTD - вона є агентською компанією, без якої неможливо здійснювати міжнародні комерційні авіаперевезення по всьому світу.
Головною особливістю Dreamlifts LTD в ній є те, що її фахівцями є громадяни Євросоюзу, які після агресії Росії більше не бажали працювати у Ruslan International - ще одному дітищі російської "Волга-Днепр".
Раніше повідомлялося, що "Антонов" втратило контроль над фінансовими потоками від авіаперевезень у рамках програми НАТО.
Тепер основний прибуток від цих послуг осідає в двох іноземних посередницьких іноземних компаніях: "Antonov Salis Gmbh" та "Dreamlifts LTD".
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"