Українська правда

Український стартап PromoRepublic отримав 500 тисяч євро інвестицій

12 липня 2016, 10:02

Український стартап PromoRepublic отримав 500 тисяч євро від українських і фінських інвесторів.

Про це пише AIN.ua.

Це сервіс, який допомагає малому та середньому бізнесу, маркетологам створювати контент для соціальний мереж.

У цьому раунді команді вдалося максимально не розмивати частку засновників і попередніх інвесторів. Кошти були отримані за схемою convertible loan і їх частка буде залежати від оцінки компанії в кінці року.

Інвестиційний раунд проходив в два етапи. На першому в грудні 2015 року проект отримав 100 тисяч євро від інвестора Пеккі Коскинена, венчурного фонду Vendep і фонду інноваційного розвитку Tekes.fi.

Ці кошти були витрачені на підготовку до запуску на ринку США: перевірку каналів дистрибуції, вивчення попиту, поїздки в Америку для спілкування з місцевими підприємцями, клієнтами та партнерами.

"Ми побачили, що в США достукатися до малого бізнесу безпосередньо дуже складно - забиті всі канали, але сильно розвинений сегмент маркетологів-фрілансерів. І ми вирішили сфокусуватися на цьому вузькому сегменті і відшліфували продукт під їхні потреби", - говорить співзасновник стартапу Максим Печерський.

Для американського ринку стартап зробить акцент на розвитку свого основного сервісу: технології створення контенту для соціальних мереж на базі свят, історичних фактів, місцевих подій і поточних трендів.

Стартап тільки вийшов на ринок США, але вже зумів залучити більше сотні клієнтів, за словами Печерського. Команда також планує інтегрувати свій продукт з великими маркетинговими сервісами на зразок Hootsuite, HubSpot, Buffer і ін.

Другу частину раунду закрили минулого тижня. Лід-інвесторами виступили фінський інвестор Сампо Парккінен і український венчурний фонд Digital Future, співінвесторами стали Пекка Коскінен, а також фонди Vendep і Tekes. Загальна сума другої частини - 400 тисяч євро.

Якщо стартап досягне певних показників з прибутку і якості клієнтів, інвестори проведуть третю частину раунду - follow-up фінансування від Tekes до 1,25 млн євро на маркетинг та продажі.

"Спрацювало те, що ми називаємо "приміряти бізнес на себе": ми показали інструмент PromoRepubliс своїм маркетологам, і вони сказали "це якраз те, що потрібно для вирішення наших щоденних завдань", - говорить CEO інвестиційної компанії Digital Future Олексій Вітченко.

Нагадаємо, нещодавно український IT-проект Roopor отримав золото на міжнародному конкурсі Publicis90 і 100 тисяч євро інвестицій.

ІТ