"Центренерго" за чверть мільярда найняло вінницького новачка возити вугілля

Понеділок, 23 травня 2016, 11:35

ПАТ "Центренерго" за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Екскомсервіс" транспортно-експедиційного обслуговування імпортного вугілля за 281,08 млн гривень.

Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".

До 30 вересня заплановано вивантаження по 330 тис тонн імпортного вугілля у кожному з наступних портів - ДП "Іллічівський морський торговельний порт", ДП "Морський торговельний порт "Южний" і ТОВ "Трансінвестсервіс - термінал" (ТІС-Термінал).

Відтак супровід коштує 284 гривень за тонну, що відповідає 11,24 долара.

Реклама:

У листопаді 2015 року його замовили ТОВ "Торгівельний дім - Енергозбут" по 292 гривень за тонну, або 12 доларів.

Ця фірма була записана на Антоніну Синельник, члена Оболонської районної в місті Києві виборчої комісії від партії "УДАР Віталія Кличка".

Як відомо, вугілля у вказані порти в Україну раніше доставляли з Південно-Африканської республіки. Однак вже через тиждень після укладання угоди на експедицію африканського вугілля з українських портів новий міністр енергетики та вуглепрому Ігор Насалик заявив про відмову від палива з ПАР.

"Уже в цьому році ми не будемо закуповувати [вугілля]. Поки, на сьогоднішній момент, виходячи з тих умов і наших можливостей, які є, ми можемо вже не закуповувати у ПАР незрозуміле вугілля, яке йшло. На сьогодні ми сформували технологічну схему, де ми можемо економити антрацитове вугілля на генераціях, які у нас є, і запаси вугілля на сьогоднішній день забезпечать повністю проходження зими", – сказав Насалик в ефірі телеканалу "112".

Відмова від африканського вугілля передбачає, що тепер на державних ТЕС будуть спалювати антрацит виключно з Росії та ОРДЛО.

При цьому НКРЕКП затвердило нову формулу врахування вугілля у вартості виробленої з нього електроенергії. Ціна вугілля тепер визначається як його вартість у порту Ротердаму, до якої додається вартість доставки з Голландії до України.

Тобто це значно дорожче, ніж безпосередня доставка залізницею з окупованих районів Донбасу і це є штучним засобом створити надприбутки для організаторів доставки вугілля від терористів.

Київський "Екскомсервіс", який уперше виграв тендер, належить Богдану Штонді з Вінниччини.

Раніше засновниками були Геннадій Пнюшков і Світлана Шамраєва.

Штонда володіє ТОВ "Жадьківський лабрадорит" разом із Сергієм Гордієнком і ТОВ "Зернологистика" із Тетяною Ковтуненко.

Фірма-переможець прописана по вул. Мечникова, буд. 16, офіс 10. Там само в офісах 1-18 зареєстроване ТОВ "Компанія "Регіонбуд-2" москвича Тенгіза Абесадзе і киянина Анатолія Федоренка.

"Ордон Вест" зі статутним капіталом 3 тис грн. не вигравав торгів. Власником є киянин Олександр Захарченко, а комерційним директором – В.С. Падалка.

За адресою фірми також знаходяться ТОВ "Монолітсистем" Андрія Довженка, ТОВ "Авалон-Комтранс" Павла Мілейкіна і ТОВ "Фаскінт-К" Гліба Геріча та Микити Подгорнова.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: