Apple знову очолила список найдорожчих брендів в рейтингу Forbes
Американська компанія Apple в шосте очолила рейтинг найдорожчих брендів світу за версією журналу Forbes, який оцінив вартість її бренду в 154,1 млрд дол (+6%) - набагато вище Google, Microsoft, Coca-Cola і Facebook.
Про це передає "Інтерфакс-Україна".
Щорічно компанія витрачає на рекламу 1,8 млрд дол, зазначає видання.
Forbes наголошує, що Apple очолює цей список, не дивлячись на фінансові показники, в тому числі падіння виручки майже на 13%.
Експерти пояснюють це падіння зниженням темпів продажів останніх версій iPhone.
Бренд Google, який посів друге місце в рейтингу, коштує на 87% менше Apple - 82,5 млрд дол. При цьому за рік ця сума підскочила на 26%. Річні витрати Google на рекламу становили 3,2 млрд дол.
У першу п'ятірку найдорожчих світових брендів потрапили ще три американські компанії: Microsoft, вартість бренду якої виросла за рік на 9% і становила 75,2 млрд дол, Coca-Cola - вартість бренду 58,5 млрд дол (+4%) і Facebook , вартість бренду якої підскочила на 44%, до 52,6 млрд дол.
У топ-10 рейтингу Forbes також входять бренди японської Toyota (42,1 млрд дол) і американських IBM (41,4 млрд дол), Disney (39,5 млрд дол), McDonald's (39,1 млрд дол) і GE (36,7 млрд дол).
При складанні рейтингу найдорожчих брендів світу редакція Forbes враховувала прибуток компаній за останні три роки і коефіцієнт впливу бренду на прибуток в різних галузях.