Український стартап "Лідсканер" виходить на англомовні ринки
Український стартап Олексія Орапа "Лідсканер", який шукає клієнтів в соціальних мережах, виходить на англомовні ринки під брендом LeadScanr.
Про це пише AIN.
Як повідомляється, зараз LeadScanr вміє моніторити Twitter на предмет повідомлень англійською мовою, в яких користувачі шукають фахівців з трьох галузей - розробників, копірайтерів та дизайнерів.
Пізніше команда планує розширити тематики, а також перелік соціальних мереж для пошуку.
Офіси за кордоном стартап відкривати не буде, оскільки всіх користувачів все одно знаходить в онлайні, зараз над сервісом працює розподілена команда з Києва, Москви, Маніли і Торонто.
Як розповідає автор, для англомовного ринку LeadScanr буде працювати за моделлю передплати, яка відрізняється від поточної ціни "Лідсканера": це 49 доларів за місяць для індивідуальних користувачів, яким потрібні клієнти з однієї галузі, і 129 доларів на місяць для агентств, які шукають відразу в декількох галузях.
"Сервіс використовує технології лінгвістичного аналізу і машинного навчання: це дозволяє виділяти з загального потоку повідомлень ті, які містять "Интент" (тобто намір купити послугу або товар)",- йдеться у повідомленні.
Він уже кілька років працює на російськомовному ринку, на зараз сервіс знаходить порядку 100 000 лідів в місяць для 20 галузей, таких як медичні і юридичні послуги, пошук пошук одягу та аксесуарів, організація заходів і т.д.
За час його існування "Лідсканером" скористалося понад 10 тисяч користувачів.