Coca-Cola заробила 90 мільйонів на молоці
Coca-Cola за перший рік продажів безлактозного молока під брендом Fairlife отримала отримала 90 млн доларів доходу, що дало компанії значний поштовх в даному сегменті.
Про це пише "Агропортал" з посиланням на Bloomberg.
Молоко є лише однією з останніх спроб Coca-Cola, компенсувати падіння споживання содової в порівнянні з більш здоровими продуктами.
"Ми дивимося на молоко як на один з природних суперпродуктів", - говорить віце-президент з маркетингу Fairlife Мелані Кан.
Деякі експерти вважають, що досягти успіху Coca-Cola в молочному сегменті буде важко, враховуючи преміум ціноутворення Fairlife.
Однак в компанії розраховують, що зусилля окупляться.
Як відомо, продукт отримують, використовуючи систему холодної фільтрації, яка розділяє молоко і воду, вітаміни, мінерали, лактозу, білки і жири. Всі компоненти потім з'єднують в різних рецептурах, змінюючи поживний склад кінцевого продукту.
Нагадаємо, компанія оголосила про запуск власного бренду молока ще в листопаді 2014 року, чекаючи, що продукт завоює популярність і принесе Coca-Cola зростання прибутку.