Український сервіс Preply виходить на ринок Бразилії
Інтернет-сервіс Preply, призначений для пошуку локальних і онлайн-репетиторів, оголосив про вихід на ринок Бразилії.
Про це пише AIN.
Як пише видання, для цього в компанії зробили локалізацію на португальську, реалізували прийом платежів в реалах і найняли бразильську студентку Люсію в київський офіс. В її обов'язки входитимуть підтримка репетиторів португальською мовою та проведення дослідження на рідному для неї ринку.
У компанії повідомили, що перші платежі з Бразилії вже пішли.
На даний момент в базі Preply зареєстровано вже близько 300 викладачів з Бразилії. І хоча це дуже скромна цифра, співзасновник СЕО стартапу Кирило Бігай сподівається швидко наростити базу завдяки "поміркованому рівню конкуренції на місцевому ринку".
Інтерес до Бразилії в Preply пояснили рівнем розвитку її економіки і масштабами.
За обсягами ВВП на континенті ця країна поступається лише США, займаючи дев'ятий рядок у топ-10 найбільших економік світу.
Крім того, Бразилія є п'ятою країною в світі за чисельністю населення - за даними Світового банку, в 2014 році вона становила 206,1 млн чоловік.
"В одному тільки Сан-Паулу проживає 11 млн осіб - більше, ніж у всьому Уругваї, наприклад. Ми ж якраз орієнтуємося, в першу чергу, на великі агломерації ", - підкреслив Бігай.
"У нас амбітні плани: протягом року увійти до трійки лідерів в нашій ніші на ринку Бразилії. Для порівняння, частка ринку Польщі за рік у структурі доходів Preply склала 5%. Населення цієї країни приблизно можна порівняти з Україною, тоді як в Бразилії проживає в 5-6 разів більше наших потенційних клієнтів", - заявив він.
Нагадаємо, раніше Дніпропетровська студія розробки GOS Systems вийшла на ринок Мексики з платіжним додатком.