Deloitte: в 2016 році чверть користувачів смартфонів не здійснюватимуть і дзвінка за тиждень
За прогнозами компанії Deloitte, цього року 26% користувачів смартфонів з розвинених країн будуть здійснювати дзвінки не частіше одного разу на тиждень.
Про це пише apparat.cc.
У своєму звіті Technology, Media and Telecommunications Predictions 2016 Deloitte називає таких користувачів "data exclusives", відзначаючи, що їх частка зросла за останні три роки з 11% до 22%. Компанія очікує, що наступного року цей показник досягне 26%.
Відсоток користувачів смартфонів, які здійснювали дзвінки в останні сім днів
Джерело: звіт Deloitte TMT Predictions 2016 |
Deloitte пояснює цю тенденцію розвитком альтернативних засобів комунікації. Велика частина особистого спілкування перемістилася в соціальні мережі, які надають в порівнянні з телефонією набагато більше можливостей - трансляції, emoji, використання фото, відео та посилань.
Крім того, електронне спілкування асинхронно і не вимагає миттєвої відповіді. Це дає користувачеві більше контролю над бесідою.
Телефонія втрачає свої позиції не тільки в особистому спілкуванні. Додатки замінюють дзвінки в таких завданнях, як замовлення доставки або таксі, бронювання і банківські операції.
З усіх альтернативних способів комунікації швидше за інших набирають популярність месенджери. За останні три роки відсоток користування мобільними мессенджерами зріс більш ніж в два рази - з 27% до 59%.
Найпопулярніший спосіб комунікації серед користувачів, що відмовилися від дзвінків - текстові повідомлення. Ними користуються 60% опитаних. За SMS з невеликим відривом йдуть месенджери, e-mail і соціальні мережі.
Які сервіси використовують для зв'язку власники смартфонів з розвинених країн, які не користуються дзвінками
Джерело: звіт Deloitte TMT Predictions 2016 |
Відмова від телефонних дзвінків стала трендом останнього року. Раніше в мережі набрала популярність колонка журналіста The Verge Томаса Рікера, в якій він називає дзвінки в епоху смартфонів настирливими і неефективними.