Канадська компанія Mobify купила український стартап Jeapie
Український сервіс мобільного маркетингу Jeapie куплений канадською компанією Mobify.
Про це пише AIN.UA.
Як повідомляється, сума угоди не розкривається, але відомо, що мова йде про семизначні цифри. В якості альтернативи стартап розглядав раунд Seed/A.
Стартап буде поглинений Mobify, яка займається рішеннями в області мобільного e-commerce для рітейлерів Північної Америки, Великобританії, Японії та інших країн.
Основний офіс Mobify розташований у Ванкувері, в її штаті - близько сотні співробітників.
Засновники в найближчі дні виїдуть до Ванкувера, де будуть працювати над інтеграцією продуктів, а розробники і команда маркетингу залишиться в Україні.
Це - перша угода щодо виходу з портфельної компанії фонду GrowthUP+, заснованого восени 2013 року партнерами Денисом Довгополим і Миколою Савіним, пише видання.
"У рамках нашого партнерства з Digital Future в 2014 році ми запропонували їм проінвестувати Jeapie. Разом з інвестицією Jeapie отримали доступ до клієнтів, каналів і додаткової технічної експертизи. За цей час вони створили технологію світового рівня і їм стало тісно в Україні. Ми раді за хлопців, плюс це наш перший формальний екзит фонду", - розповідає про угоду Денис Довгополий, керуючий директор GrowthUP Group.
Jeapie - це сервіс доставки мобільних push-повідомлень. Для компаній, які поки не мають мобільних додатків, але вже хочуть економити на SMS-розсилках, Jeapie надає конструктор додатків для прийому повідомлень.
Для тих же, у кого є існуючі мобільні додатки, Jeapie пропонує програмну бібліотеку (SDK) для впровадження "розумних" повідомлень з кросплатформенною доставкою, статистикою розсилок, сегментацією аудиторії і візуальним конструктором повідомлень.