Україна піднялася на дві сходинки в рейтингу національних брендів
Україна за рік піднялася з 48-го на 46-те місце (із 50) у рейтингу національних брендів Anholt-GfK Nation Brands Index (NBI).
Про це повідомляє міжнародна дослідницька компанія GfK у прес-релізі у вівторок, передає "Інтерфакс-Україна".
Згідно з повідомленням, Україна в 2015 році обігнала Катар і Кенію, піднявшись у рейтингу NBI на дві позиції. Водночас РФ піднялася на три позиції - до 22-го місця, залишивши позаду Китай, Сінгапур та Аргентину.
"Ці зміни - наслідок уповільнення темпів українсько-російського конфлікту. Показники у сфері державного управління обох країн продемонстрували найбільше зростання (порівняно з іншими показниками - ред), також покращилося сприйняття країн у сфері міжнародної безпеки", - йдеться в повідомленні.
GfK зазначає, що послаблення конфліктної ситуації на сході України позначилося і на сприйнятті національних брендів інших країн регіону: Чеська Республіка у 2015 році піднялася на дві позиції в рейтингу NBI, посівши 28-ме місце і відтіснивши Угорщину на 29-те місце.
Водночас позиція Польщі в рейтингу залишилася незмінною - країна, як і раніше, займає 26-те місце з 50. Туреччина здала дві позиції Таїланду і Тайваню й опустилася на 34-те місце, а Греція, за даними компанії, продемонструвала погіршення в усіх складових індексу й опинилася на 21-й позиції, поступившись 20-м місцем Бразилії.
Згідно з даними GfK, десятку країн-лідерів рейтингу NBI у 2015 році очолили США, витіснивши Німеччину з першої на другу позицію.
Інші країни першої десятки не змінили своїх позицій із 2014 року: Велика Британія залишилася на третьому місці, Франція - на четвертому, Канада - на п'ятому. Замикають десятку Японія, Італія, Швейцарія, Австралія і Швеція, що зайняли шосте-десяте місця відповідно.
Щорічний рейтинг національних брендів Anholt-GfK Nation Brands Index оцінює сприйняття населенням розвинених країн і країн, що розвиваються, національних брендів, 50 країн світу, що беруть участь у рейтингу.
При цьому враховуються показники країн-учасників у сферах експорту, державного управління, культури, населення, туризму, імміграції та інвестицій. У 2015 році в дослідженні брали участь 20,34 тис. людей із 20 розвинених країн світу і країн, що розвиваються.