"Укравтодор" не знайшов акціонера для будівництва платної дороги

Вівторок, 22 вересня 2015, 17:26

Конкурсні заявки обох претендентів на участь у першому в Україні концесійному проекті, що передбачає будівництво та експлуатацію нової автомобільної дороги Львів-Краковець, не відповідають умовам концесійного конкурсу.

Такий висновок зробили члени конкурсної міжвідомчої комісії в ході чергового засідання, повідомляє прес-служба "Укравтодору".

Як наголошується, під час розгляду заяв комісія виявила, що жодна з компаній не в змозі забезпечити фінансування робіт з будівництва об’єкту концесії ані за рахунок власних, ані за рахунок залучених коштів, як це передбачено умовами концесійного конкурсу.

Крім того, в одного з претендентів відсутній досвід реалізації проектів на основі концесії, а також немає підтвердження беззбитковості діяльності компанії за останні 5 років, що є обов’язковою кваліфікаційною вимогою до учасників конкурсу.

"Відтак за рішенням Комісії через відсутність у заявках необхідної інформації та подання її у неповному обсязі жоден з заявників не може бути допущеним до участі у конкурсі", - йдеться у повідомленні.

За словами начальника Відділу міжнародного співробітництва та інвестицій Укравтодору Лілії Горбатюк, ті компаній, котрі ще навесні висловлювали свою зацікавленість в участі в конкурсі, під час його оголошення не подали заявок взагалі.

"Більшість з них, аби підготуватися більш ґрунтовно, просили перенести конкурс на 2016 рік або зачекати з його проведенням до покращення економічної ситуації в Україні", - пояснила вона позицію підприємств.

"Що стосується фактичних претендентів, основною проблемою для них стало дотримання фінансової частини конкурсних умов, а саме надання підтвердження від фінансової установи з кредитним рейтингом не нижче ААА їх спроможності фінансувати проект на рівні 85%",- заявили в "Укравтодорі".

У прес-службі повідомили, що ця перепона стала причиною того, що претенденти висловили прохання переглянути умови конкурсу, розглянувши можливість співфінансування проекту з боку держави або надання державою гарантій повернення інвестицій чи інших субсидій для фінансування будівництва концесійної дороги.

"Вважаю, що умови концесійного конкурсу, погоджені зацікавленими відомствами та затверджені Кабінетом міністрів, необхідно додатково проаналізувати та знайти компромісне рішення фінансування цього пілотного проекту, для того, щоб умови були  прийнятними як для інвесторів, так і для держави", - наголосила Горбатюк.