Українська правда
Перспективи для інвестицій всередині країни

Astound Commerce і SysIQ продовжать працювати в Україні під брендом Astound ®

25 листопада 2014, 10:45

Замість широко відомої в IT середовищі SysIQ флагманом в Україні стає компанія Astound Commerce. Тепер вся діяльність компаній буде здійснюватися під брендом Astound. Об'єднання коментує генеральний директор SysIQ, Дмитро Козловський:

"Ми не говоримо про закриття  SysIQ як про здійснившийся факт або юридично значиму дію. Ми говоримо про об'єднання компаній. Бренд SysIQ був заснований у США і там продовжить своє існування.

В Україні відбудеться зміщення акцентів у наймі розробників, в позиціонуванні бренду роботодавця в сторону Astound. Пов'язано це, в-першу чергу, з тим, що під брендом Astound йде основна робота із замовниками на території  Європи. Astound веде переговори про початок розробок на нових платформах і має амбітні плани по залученню клієнтів для цих платформ ".

Розробка для існуючих клієнтів продовжиться на ключових e-commerce платформах: IBM Websphere, Intershop, Magento, Demandware, а також паралельно розширюється список партнерств, підключаються нові e-commerce платформи. Нещодавно новим партнером Astound стала компанія NetSuite, що надає хмарні ERP і CRM системи для мультиканальною торгівлі.

У портфоліо компанії e-commerce рішення для Adidas, Versace, Men's Wearhouse, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Crocs, Avenue і багатьох інших світових і локальних брендів. Цей список постійно поповнюється новими глобальними проектами.

Структурні зміни також принесуть позитивний економічний ефект. "Операційні витрати на утримання однієї компанії та її адміністрування нижче. І це ще одна з причин реорганізації. Досягається максимальна фінансова вигода за рахунок виключення непотрібних витрат "- додає Дмитро. Прогнозується, що ці кроки позитивно позначаться як на клієнтах, так і на всій команді Astound.

Оновлений брендинг був презентований на IT форумі четвертого сезону UA Web Challenge 23 листопада в конференц холі "Космополіт". Компанія SysIQ виступала генеральним партнером всіх заходів UA Web Challenge протягом цілого року. Під брендом Astound компанія планує продовжувати підтримувати освітні ініціативи для IT фахівців початкового рівня, робити внесок у розвиток IT співтовариства. Освітня платформа IQlab також переходить під опіку Astound.

На правах реклами