Купівельна активність європейців зросла вперше з 2008 року
У 2014 році близько 40 % європейців планують збільшити споживчі витрати.
Рік тому цей показник становив 33 відсотки, пише DW.
В першу чергу жителі Європи мають намір розщедрюватися на відпочинок і подорожі. Крім того, все більш важливу роль при здійсненні покупок грає інтернет, який, однак, не замінює звичайні магазини.
Такі основні результати опитування споживачів Europa Konsumbarometer 2014, проведеного у дванадцяти країнах Європи за замовленням Commerz Finanz GmbH, спільного підприємства PNB Paribas Personal Finance і Commerzbank.
"Економіка Європи - на шляху до відновлення, споживчий настрій населення поліпшується. Після періоду кризи та економії у людей пропадає бажання збирати і народжуються нові плани здійснення покупок", - йдеться в дослідженні, яке зазначає, що купівельна активність європейців зросла вперше з 2008 року.
У дослідженні також наголошується, що в порівнянні з минулим роком європейці стали більш оптимістично оцінювати економічну ситуацію в своїй країні (4 з 10 балів) і особисту (5 з 10 балів). Особливо життєрадісно налаштовані споживачі в Німеччині: їх оцінки економічної ситуації в обох випадках перевищили 6 балів з 10.
Як наголошується в дослідженні, інтернет-торгівля не витіснить потреби в звичайних магазинах. Навпаки, зростає інтерес жителів ЄС в об'єднанні обох можливостей. Трохи менше 30% покупок відбуваються в інтернеті після консультації в магазині.
Близько 70% європейців використовують інтернет, щоб отримати інформацію про знижки, відгуки і адреси магазинів. Стільки ж заявляють про те, що гарна якість інтернет-сторінки або мобільного додатка може надихнути їх на похід в магазин.