РФ маскує штрих-коди на своїх товарах, щоб надурити українців. Відео
За два тижня обсяги продажу російських товарів в Україні впали на 40%.
Експерти радять звертати увагу не тільки на штрих-код, а й на країну-виробника, йдеться у сюжеті ТСН.
З початком військової агресії Росії в Криму небайдужі українські споживачі почали активно бойкотувати товари, виготовлені в РФ та промарковані штрих-кодом "46".
"Це не аби як вдарило по кишенях російських олігархів та підприємців, і, в зв'язку з активним бойкотом, деякі виробники пішли на відверті хитрощі, щоб маскувати країну походження товарів, йдеться у сюжеті.
За інформацію ТСН, обсяги продажів російських товарів за останні два тижні скоротилися майже на 40%.
"Якщо реалізація знизиться у два рази, то, фактично, зникне доцільність продавати товар", - стверджує керівник Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.
За словами експерта, бойкот товарів - досить поширена світова практика, але українська ситуація унікальна своєю політичною складовою цього процесу.
Загалом, російські товари займають не більше 7 % українського ринку, тож їх утрата по покупцях особливо не вдарить.
Поки російські виробники оцінюють рентабельність, українські програмісти адаптуються до нової ситуації - розроблюють мобільний софт і радять звертати увагу не тільки на штрих-код, а й на країну-виробника.