Lenovo потроїть кількість ринків збуту для смартфонів
Корпорація Lenovo Group, найбільший виробник ПК, потроїть кількість країн, де продаватимуться її смартфони, роблячи основний упор на ринки, що розвиваються, де продукція Apple здається споживачам занадто дорогою.
Про це в інтерв'ю для Bloomberg заявив генеральний директор Lenovo Янг Юанкінг, передають "Вести.ru".
Юанкінг зазначив, що компанія пропонує доступні продукти для ринків, що розвиваються і в країнах, де iPhone не є лідером продажів, Lenovo може виявитися більш конкурентоспроможною.
"Протягом декількох наступних кварталів Lenovo почне реалізовувати свої мобільні пристрої як мінімум в 20 нових країнах Близького Сходу, Африки та Південної Америки", - сказав генеральний директор.
За його словами, таке рішення керівництва корпорації пов'язано з небувалим успіхом в Індонезії, де Lenovo за 12 місяців зайняла 13% ринку смартфонів і отримала більше прибутку, ніж на домашньому ринку в Китаї.
"За підсумками II фінансового кварталу, що завершився для Lenovo 30 вересня 2013 року, корпорація, підвищивши свою частку на світовому ринку смартфонів і ПК, отримала чистий прибуток у розмірі 220 млн доларів проти 162 млн доларів роком раніше", - заявив Юанкінг.
Він також додав, що квартальні відвантаження мобільних телефонів піднялися в річному численні на 78%, становивши 12,3 млн штук. У сегменті планшетів поставки Lenovo підскочили в порівнянні з 2012 роком відразу на 420%, досягнувши 2,3 млн одиниць. Це відповідає 4,8% глобального ринку.
"В минулому кварталі зростання виручки Lenovo за рік у Китаї становило 1% до 3,8 млрд доларів, в інших країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону - 1% до 1,5 млрд доларів, в країнах Європи, Близького Сходу та Азії - 26% до 2,3 млрд доларів, в Північній і Південній Америці - 37% до 2,2 млрд доларів", - сказав представник Lenovo.