Apple випускає на ринок iPad Air. Фото
1 листопада Apple починає продажі свого нового інтернет-планшета iPad Air в США, Канаді, Австралії, Великобританії та інших.
Про це пише CyberSecurity.ru.
Як повідомляється, ціна за базову модель з пам'яттю 16 Гб становитиме 499 доларів без урахування податків, самий дорогий комп'ютер в модельному ряду обійдеться в 929 доларів.
Новий пристрій з Retina-дисплеєм, діагоналлю 9,7 дюйма важить 454 грами, його корпус на 20% тонше і 9% вже, ніж у попередньої моделі в лінійці. Все це стало можливим завдяки впровадженню процесора А7 з 64- бітної архітектурою.
Аналітики сходяться на думці, що тільки тепер користувачі дійсно зможуть розкуштувати принади роботи нового процесора і побачити відмінності від попередніх моделей. Подібним процесором оснащений і флагманський смартфон iPhone 5S, але через невеликі розміри його екрану всі можливості начинки оцінити важко. Планшет також отримав поліпшену 5-мегапіксельну камеру iSight.
Зазначимо, що на сьогодні в країни першої хвилі віднесено відразу 41 країна - це Північна Америка, майже вся Європа, частково Латинська Америка і частково Азія. У Росії офіційні продажі iPad Air стартують пізніше, точно дати поки немає.
Також доречно нагадати, що Apple в жовтні презентувала iPad Air разом з новим iPad Mini Retina. Про останній поки немає ніяких даних, що стосуються початку продажів пристрою. Поки його немає ні в США, ні на інших ринках. Раніше в Apple заявляли, що продажі Mini почнуться протягом листопада, але конкретної дати поки немає.
На сьогодні нові Air вже продаються на ринках Австралії та Китаю, де пристрої стали доступні для придбання опівночі за місцевим часом.
Місцеві видання відзначають, що навколо магазинів Apple вже з вечора четверга почали збиратися люди, проте серйозного ажіотажу вже немає. У порівнянні з чергами під час дебюту iPhone 5S черги охочих значно коротший.
Згідно з даними IDC, на сьогодні частка Apple на ринку планшетів скоротилася до 29,6%, тоді як весь планшетний ринок за рік зріс на 37%. IDC зауважує, що Apple зараз займає мінімальну частку за весь час моніторингу.
Крім того, корейська Samsung Electronics істотно набирає обороти на ринку планшетів - за рік її продажі тут зросли на 127% і зараз ця компанія утримує 20,5% ринку. Роком раніше у Apple було 40% ринку.