Facebook наростила продажі мобільної реклами
Facebook показав, що здатний заробляти на смартфонах і планшетах, наростивши продажі мобільної реклами у другому кварталі 2013 року значніше, ніж очікувалося.
Найбільша у світі соцмережа повідомила також про зростання кількості щоденних відвідувачів своїх сервісів, розвіявши побоювання, що новачки мобільного ринку на кшталт WhatsApp і Snapchat можуть перетягнути частину аудиторії Facebook, пише Reuters.
"У Facebook близько 700 мільйонів унікальних відвідувачів на день. Такої аудиторії немає ні у кого на планеті", - сказав аналітик фінансової компанії Stifel Nicolaus Джордан Роан.
Facebook заявила, що в другому кварталі 2013 року 61% від 1,15 мільярда користувачів заходили в соцмережу щодня проти 58% у 2012 році.
Загальна виручка компанії зросла на 53% до 1,813 мільярда доларів. Опитані аналітики в середньому прогнозували виручку на рівні 1,618 мільярда доларів.
Facebook вказала, що мобільна реклама становила близько 41% від усієї її рекламної виручки. У минулому кварталі частка мобільної реклами в загальній скарбничці становила всього 30%.
Акції Facebook зросли на 16,7% до 30,95 долара.