Воля виходить на ринок інтернет-телебачення
Компанія Воля запускає новий сервіс інтерактивного телебачення.
Про це розповів президент компанії Сергій Бойко, пише "Комерсант-Україна".
Як повідомляється, послуга буде надаватися за технологією OTT (over the top) - телевізійний сигнал буде надходити абонентам по інтернет-каналу.
"Для перегляду програм абонентам необхідно буде взяти в оренду спеціальний тюнер за 20 гривень на місяць і підключити до нього інтернет-кабель. Крім трьох стандартних телепакетів від Волі, у користувачів також буде доступ до перегляду на телевізорі YouTube і онлайн-відеосервісу oll.tv. Надалі список додаткових сервісів планується постійно розширювати", - пише видання.
За словами Бойка, до запуску OTT Воля готувалася з минулого року - компанія шукала співробітників для нового проекту і вела переговори з правовласниками.
"Сьогодні у всі наші договори внесена можливість розповсюдження програм в інтернеті", - розповідає Бойко.
Конкретну суму інвестицій в проект він назвати відмовився, зазначивши лише, що вона склала "кілька мільйонів доларів".
Керівник першого в Україні OTT-проекту Divan.TV Андрій Колодюк раніше оцінював суму інвестицій для запуску подібної платформи в 5-10 млн доларів.
Як пояснив Бойко, новий сервіс розрахований і на абонентів інших провайдерів.
"У нас уже є кілька партнерських домовленостей з великими і середніми операторами про просування сервісу", - зауважив він, не уточнивши назву компаній.
В.о. директора з маркетингу компанії "Київстар" Віталій Ворожбит скептично ставиться до перспектив співпраці "Волі" з конкурентами.
"Головна перевага для абонента в тому, що він отримує єдиний рахунок за послуги телебачення та інтернету, а у випадку з "Волею" користувачеві доведеться окремо платити за інтернет, телебачення і ще за оренду тюнера", - зазначив Ворожбит.
Говорити про перспективи співпраці "Київстару" з "Волею" він відмовився, зазначивши лише, що зараз веде переговори з іншими телевізійними сервісами.