Киянам повернули 30 мільйонів за неякісні компослуги

Вівторок, 9 жовтня 2012, 17:29

З початку 2012 року за неналежно надану послугу мешканцям столиці перераховано понад 30 млн гривень.

Про це повідомляє прес-служба КМДА, посилаючись на дані Головного інформаційно-обчислювального центру.

Як зазначається у повідомленні, у центрі нагадали, що у разі надання неякісних житлово-комунальних послуг, підприємство здійснюватиме перерахунок. Таким чином, кияни не сплачуватимуть за неякісні послуги.

Зауважимо, що нормативним вважається безперебійне надання послуг з централізованого опалення впродовж всього опалювального сезону.

Якщо послуга надана не в повному обсязі (або ненадана), споживач повинен повідомити про це виконавця в усній чи письмовій формі.

Зауважимо, що повідомлення споживача обов’язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів.

За результатами перевірки та встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг складається акт-претензія, який підписує споживач та представник організації, що обслуговує будинок.

Акт-претензію розглядають та упродовж трьох робочих днів повідомляють споживачеві про її задоволення або про відмову у задоволенні (причину відмови обґрунтовують).

Нагадаємо, що нормативною вважається температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) 18°C (у наріжних кімнатах 20°C).

Допустимий строк відхилення – 12 годин на добу (один раз на місяць). Зменшення плати – на 5% за кожний градус відхилення від 18°C до 12°С у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах від 20°C до 14°C) за період відхилення (протягом усього строку відхилення).

При температурі в житлових приміщеннях нижче, ніж 12°C (у наріжних кімнатах нижче, ніж 14°C), плата за централізоване опалення не стягується.