Киянам повернули 30 мільйонів за неякісні компослуги
З початку 2012 року за неналежно надану послугу мешканцям столиці перераховано понад 30 млн гривень.
Про це повідомляє прес-служба КМДА, посилаючись на дані Головного інформаційно-обчислювального центру.
Як зазначається у повідомленні, у центрі нагадали, що у разі надання неякісних житлово-комунальних послуг, підприємство здійснюватиме перерахунок. Таким чином, кияни не сплачуватимуть за неякісні послуги.
Зауважимо, що нормативним вважається безперебійне надання послуг з централізованого опалення впродовж всього опалювального сезону.
Якщо послуга надана не в повному обсязі (або ненадана), споживач повинен повідомити про це виконавця в усній чи письмовій формі.
Зауважимо, що повідомлення споживача обов’язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів.
За результатами перевірки та встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг складається акт-претензія, який підписує споживач та представник організації, що обслуговує будинок.
Акт-претензію розглядають та упродовж трьох робочих днів повідомляють споживачеві про її задоволення або про відмову у задоволенні (причину відмови обґрунтовують).
Нагадаємо, що нормативною вважається температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) 18°C (у наріжних кімнатах 20°C).
Допустимий строк відхилення – 12 годин на добу (один раз на місяць). Зменшення плати – на 5% за кожний градус відхилення від 18°C до 12°С у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах від 20°C до 14°C) за період відхилення (протягом усього строку відхилення).
При температурі в житлових приміщеннях нижче, ніж 12°C (у наріжних кімнатах нижче, ніж 14°C), плата за централізоване опалення не стягується.