Українська правда

Mail.ru Group починає закордонну експансію

31 жовтня 2012, 09:33

Mail.ru Group буде розвивати свої сервіси на зарубіжних ринках, використовуючи для цього нове глобальне ім'я my.com.

Про це заявив гендиректор компанії Дмитро Гришин, пише "Комерсант-Україна".

"Ми добилися певного успіху в російськомовному інтернеті, але не збираємося на цьому зупинятися. Тож уже більше року тестуємо окремі продукти на зарубіжних ринках. Зараз настав час, коли всі ці дії повинні вестись від єдиного імені, яке буде більш ефективно за кордоном", - Дмитро Гришин.

Які країни цікаві Mail.ru Group і які сервіси компанія буде там просувати насамперед, пан Гришин не конкретизує.

Втім, у Mail.ru Group вже є досвід виходу на нові ринки, в першу чергу в ігровому напрямку.

У портфоліо компанії входить кілька десятків популярних браузерних та клієнтських ігор (таких як "Алоди Онлайн", Perfect World, "Володар Кілець Онлайн", Warface). Офіси Mail.ru Group є, в тому числі, в Німеччині, Ізраїлі, Латвії.

Крім того, в Mail.ru Group працює центр локалізації, співробітники якого займаються перекладом і адаптацією інтерфейсів сервісів і проектів для закордонних ринків.

За підсумками III кварталу 2012 року виручка Mail.ru Group склала 4,97 млрд руб (158 млн доларів). Онлайн-ігри принесли компанії 1,17 млрд руб (37 млн ​​доларів).

В свою чергу, аналітики стримано оцінюють перспективи Mail.ru Group на міжнародній арені, враховуючи, що до цих пір стратегія компанії приділяла увагу розвитку в російськомовній зоні інтернету, а також серйозну конкуренцію з боку глобальних гравців.

IT-технології