Месенджер ICQ втратив 30% користувачів
Місячна аудиторія месенджера ICQ, власником якого є компанія Mail.Ru Group, скоротилася за рік більш ніж на 30% як у Росії, так і в усьому світі.
Це стало найпомітнішою втратою сервісом своїх користувачів за останні кілька років, випливає з фінансового звіту компанії Mail.Ru Group за I півріччя 2012 року, передає "Прайм".
Згідно із внутрішніми даними Mail.Ru Group, світова місячна аудиторія ICQ в червні 2012 року становила 20,5 мільйона осіб, а роком раніше аналогічний показник становив 30,8 мільйона користувачів.
Аналогічне ситуація спостерігається і на російському ринку - падіння з 15,6 мільйона до 10,8 мільйона осіб.
За даними компанії, світова місячна аудиторія ICQ в червні 2009 року становила 47,3 мільйона користувачів.
Таким чином, за три роки число користувачів по всьому світу скоротилося на 56,6%.
Незважаючи на падіння світової аудиторії мессенджера, число його російських користувачів залишалося відносно стабільним з 2009 по 2011 роки, а в період з червня 2010 по червень 2011 року навіть збільшилося з 15,1 мільйона до 15,6 мільйона користувачів, практично відігравши падіння за попередній рік .
Компанія Mail.Ru Group володіє і іншим месенджером - Агентом.
Згідно з даними компанії, його аудиторія в червні 2012 становила 21,9 мільйона осіб, збільшившись за рік на 4%.
Нагадаємо, в лютому 2012 року представники Mail.Ru Group заявили про відмову в ICQ від реклами.
За прогнозами керівника підрозділу Instant Messaging компанії Mail.Ru Group Ігоря Єрмакова, скасування реклами дозволить повернути до використання офіційного клієнта ICQ 90% користувачів, які спілкуються за допомогою альтернативних клієнтів через відсутність у них банерів та оголошень.