Українська правда

Ford намітив нову стратегію у Європі

8 вересня 2012, 10:27

Компанія Ford Motor збирається почати продажі нових автомобілів на європейському ринку, але при цьому хоче знизити ризики в економічному неспокійному регіоні.

Про це передають "Ведомости" з посиланням на The Wall Street Journal.

Оновлені компакт Fiesta і кросовер Kuga будуть вироблятися в Європі і почнуть продаватися в 2012 році.

Разом з ними на ринок вийдуть принаймні дві інші нові моделі, які будуть ввозитися до Європи з інших регіонів.

Такий підхід дозволить компанії запускати нові моделі в Європі без інвестицій в місцеві складальні заводи.

У другому кварталі Ford втратив 404 млн доларів в Європі і чекає нових втрат у другій половині року.

"Найважливіше, що ми можемо зробити, це визнати існуючу реальність і розробити відповідно до неї план дій", - сказав гендиректор Ford Motor Алан Малаллі на прес-конференції в Амстердамі 6 вересня.

Дії Ford відображають наростаючу тенденцію експорту автомобілів з США.

Цьому сприяє реструктуризація автопрому, що відбулася і вигідний курс долара, особливо по відношенню до євро і японської єни.

У 2011 році США експортували 895,976 тис автомобілів за межі Північної Америки, що більш ніж удвічі перевищує показник 2009 року.

Продажі нових автомобілів в Європі падають п'ятий рік, а в цьому, за прогнозами, знизяться приблизно на 7%.

Автовиробники несуть багатомільйонні втрати від незадіяних підприємств.

Fiat SpA нещодавно заявив, що скорочує інвестиції в заводи і нові моделі для Європи.

Fiat отримав прибуток у II кварталі тільки завдяки своєму підрозділу Chrysler.

Європейський підрозділ General Motors і французька PSA Peugeot Citroen повідомили про величезні втрати в цьому році.

автопром Європа