Українська правда
Перспективи для інвестицій всередині країни

"АрселорМіттал" заплатить до 60 тисяч звільненим працівникам

25 квітня 2012, 09:15

ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг" (АМКР) оголосило про початок першого у 2012 році етапу програми добровільного звільнення.

Про це повідомляє агентство УНІАН із посиланням на прес-службу АМКР.

Згідно із повідомленням, програма передбачає виплату компенсаційного пакета певним категоріям працівників при звільненні з підприємства за власним бажанням.

Перший етап програми пройде з 23 квітня по 31 травня 2012 року, другий етап програми добровільного звільнення в ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг" цього року пройде з 20 серпня по 28 вересня.

В рамках програми працівникам запропоновано скористатися однією із трьох схем виплат компенсації залежно від категорії, до якої належить співробітник.

При цьому розмір компенсації буде не більше 35 тис. гривень для робочих і не більше 60 тис. гривень для службовців і керівників.

Для працівників, які досягли пенсійного віку й отримують пенсію за віком, а також для працівників, які згідно із висновком медико-соціальної експертної комісії визнані непрацездатними (інваліди 1 або 2 групи), і співробітників, які мають медичні протипоказання для продовження роботи за професією, розмір компенсації при звільненні не перевищуватиме 30 тис. гривень.

Як відомо, ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг" у 2007 році одним із перших в Україні ввело Програму добровільного звільнення, яка передбачає виплату компенсацій працівникам, які прийняли рішення звільнитися з підприємства.

У 2007-2011 рр. на підприємстві були проведені 9 етапів, а умовами програми скористалися 19 634 працівники підприємства.

Серед тих, хто скористалися програмою добровільного звільнення – 10 231 працівник, який досяг пенсійного віку. Це становить близько 52,1% від загальної кількості звільнених за програмою добровільного звільнення.

При цьому більше половини з числа тих, хто вирішив добровільно залишити підприємство, – це співробітники, які належать до категорії адміністративно-господарського персоналу.