"Український Медіа Холдинг" купив ще дві радіостанції
Група компаній "Український Медіа Холдинг" (УМХ) купила у ірландської Communicorp Group радіостанції "Наше Радіо" і NRJ.
Про це заявив перший віце-президент медіагрупи United Media Holding Григорій Шверк, в яку входить УМХ, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
За його словами, фактично група вже приступила до управління компаніями, проте належить "закрити" ще деякі юридичні процедури.
Сума угоди не розголошується.
Communicorp Group вийшла на український ринок в 2006 році, купивши мережу радіостанцій "Наше радіо" та столичне "Радіо Апельсин", яке пізніше було переведено під бренд NRJ.
До складу United Media Holding входить група компаній "УМХ" і видавничий будинок "Популярна преса", який керує бізнесом у Росії.
У список діючих радіопроект холдингу входять радіостанції "Авторадіо", "Європа плюс - Україна", "Радіо "Алла", "Джем FM".
У цілому UMH управляє 45 медіапроектами, в тому числі українськими журналами "Гроші", "Фокус", "Футбол", "Теленеделя", газетами "Комсомольська правда в Україні" та "Аргументи і Факти в Україні", інтернет-проектами football.ua, "Хайвей", порталом i.ua.
У Росії холдинг видає журнали "Теленеделя", "Футбол", "Успіхи і поразки".
Холдинг також володіє роздрібною мережею газетних торгових точок (більше 800) "Твоя преса" та двома друкарнями в Києві і Українці Київської області.