Українська правда

У Королевської хочуть забрати морозиво

23 вересня 2010, 10:36

Виробник морозива компанія "Айс маркет" судиться із компанією Наталії Королевської "Луганськхолод" за торгову марку "Класне!".

У виробництві продукції, промаркованої таким чином, був помічений "Лисичанський холодокомбінат" - дочірнє підприємство ВАТ "Луганськхолод", пише газета "Дело".

Позов розглядає Господарський суд Донецької області.

Позивач вимагає заборонити використовувати словесне позначення "Коласне!" на товарі, вилучити з обігу промаркірований таким чином товар, а також утилізувати етикетки, на яких міститься спірне слово.

Також "Айс Маркет" вимагає стягнути 0,5 млн. гривень моральної шкоди.

На боці позивача виступає також Державний департамент інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки.

Як пояснили представники позивача, у компанії є всі належним чином зареєстровані права на ТМ "Класне!".

"Крім використання слова "Класне!" на етикетці продукції, що виробляється "Айс-Маркетом", зображений ведмідь. Так ось - цей елемент присутній і на продукції "Луганськхолоду". Збігається дуже багато елементів, і в результаті споживач може бути введений в оману", - пояснює Олексій Дятлов, директор юридичної компанії "Експерт і Партнери", яка переставляє інтереси "Айс Маркета".

У свою чергу в "Лугансьхолоді" пояснюють, що спірна ситуація склалася навколо продукції, яка була вироблена під замовлення для третьої особи - приватного підприємця з Горлівки.

"Сторони, підписавши договір, обумовили, що всю відповідальність за використання елементів дизайну упаковки несе замовник", - йдеться в пояснювальному листі компанії.

Наступне засідання суду має відбутися 28 вересня.

"Айс-Маркет" спеціалізується на виробництві морозива і оптової торгівлі продовольчими товарами.

Входить до групи підприємств "АВІ", яка також об'єднує ЗАТ "Золотий колодязь" (торгові марки "Золотий колодязь" і "Лімчік") і виробника сокових концентратів ЗАТ "Галичина-Нова", "Екопродукт".

Компанія "Луганськхолод" є одним з лідерів українського ринку морозива. Історія компанії налічує більше 70 років. У 2000 році акції підприємства викупила Наталія Королевська.

Асортимент продукції ТМ "Королівське морозиво" - понад 100 найменувань різних видів морозива у всіх сегментах.