Coca-Cola заллє США квасом?
Компанія Coca-Cola почала продавати російський квас в межах Нью-Йорка.
Про це повідомляє агентство Reuters.
Російський квас "Кружка і бочка" виробляє нещодавно створений підрозділ Сoca-Сola, чиє завдання - розвивати нові продукти в Північній Америці, де продажі безалкогольних напоїв сповільнюються.
На основі результатів продажів компанія може поширити торгівлю квасом на інші регіони.
"Coca-Cola прагне осідлати нові споживчі тренди в Північній Америці, досліджуючи попит на напої, менш відомі в порівнянні з популярними напоями компанії на зразок дієтичної Coca-Cola чи Sprite",- відмічає голова підрозділу інноваційних брендів Скотт Уззель.
Стратегія нового підрозділу Coca-Cola передбачає розробку нових продуктів, на зразок газованого молочного напою Vio, купівлю незалежних брендів, як Honest Tea і Zico.
"У квасу багатий, багатогранний смак - це унікальна пропозиція, що сильно відрізняється від будь-якого іншого на цьому ринку", - сказав Скотт Уззель.