"Фуршет" перейшов на "народний" формат
Група компаній "Фуршет" оголосила про початок розвитку мережі дискаунтерів "Народний".
Про це повідомив виконавчий директор ради директорів "Фуршет" Ігор Гарбарук, пише видання "Комерсант-Україна".
"Ми вирішили розвивати дискаунтери, тому що цей формат користується популярністю в Європі. Зокрема, ми враховуємо позитивний досвід нашого партнера Аuchan", - пояснив він.
Площа нових магазинів буде складати 4-6 тисяч кв м, асортимент - близько 16 тисяч найменувань.
За словами Гарбарука, закупівля товарів для "Народного" буде здійснюватися на тих же умовах, що й для всієї мережі "Фуршет".
Раніше голова наглядової ради "Фуршету" Ігор Баленко заявляв, що ведуться переговори про об'єднання логістики з Аuchan, з цією метою компанії вже почали пошук складів.
Надалі "Фуршет" планує розвивати й інші формати магазинів.
Дискаунтер - дуже затребуваний зараз формат, оскільки під час кризи люди економлять на покупках, говорить екс-гендиректор мережі Novus Павло Шевчук.
"Ефективність економічних магазинів досягається за рахунок великих обсягів і скорочення операційних витрат, зокрема на персонал, логістіку", - пояснив директор інвест-банківського підрозділу компанії Dragon Capital Андрій Пивоварський.
Крім того, каже експерт, люди вже звикли менше споживати. Тому для "Фуршету" відкриття дискаунтера - це можливість відвоювати частку в новому сегменті, наростити обсяг і досягти кращих відносин з постачальниками, вважає він.
Разом з тим, додає Пивоварський, в дискаунтерах складніше контролювати витрати, а сам сегмент, особливо в Києві, дуже конкурентний.