Торгівельні мережі часом ставлять націнку 200%
Левову частку у роздрібній ціні на продукцію в торгових мережах становить остання, торгова націнка.
Про це сказав Сергій Наливка, директор аналітичного агентства Agriculture, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".
За словами Наливки, частка ціни виробника в роздрібній ціні на продукти складає близько 45%, витрати на логістику - близько 10%. Решта - апетити супермаркетів", - говорить експерт.
Наливка додав, що часто торговельні мережі на окремі товари ставлять торговельну націнку і на рівні 200%.
У той же час, заступник гендиректора Української аграрної конфедерації Олександр Ярославський вважає, що для нормальної діяльності бізнесу рівень його прибутковості повинен перевищувати у розрахунку на рік і з урахуванням часу обігу капіталу прибутковість депозитів.
"Зараз депозитний відсоток становить близько 15-20%, це означає, що підприємці повинні закладати націнку не менше 25-30%, - пояснив експерт.
На шляху товару з поля до столу діє ряд цілком обґрунтованих структур, які повинні одержувати свою націнку", - додав він.Крім того, каже експерт УАК, торговельні структури, під час нестабільності цін, повинні встановлювати вищу торговельну націнку, ніж у звичайний час, для уникнення вимивання обігових коштів.