Coca-Cola і IBM - найдорожчі бренди світу
Найдорожчим брендом 2009 року у версії бренд-консалтингового агентства Interbrand стала компанія Coca-Сola - цей бренд був оцінений в 68,7 млрд. доларів, що на 3% більше, ніж у 2008 році.
У рейтингу топ-100 брендів 2009 року, опублікованому Interbrand, говориться, що таку високу позицію Coca-Cola посіла завдяки вдалому розширенню і маркетингу, пише газета "Дело".
Друге місце посіла IBM. Interbrand оцінив її вартість у 60,2 млрд. доларів - на 2% більше, ніж 2008 року, що пояснюється грамотними інвестиціями компанії в інновації, зокрема, в "хмарні обчислення".
На третьому місці опинився бренд Microsoft вартістю 56,6 млрд. доларів. Згідно зі звітом, вартість бренду зменшилася через втрату 10% ринку оглядачем Internet Explorer, хоча, відзначає Interbrand, підрозділ з продажу ігрових консолей все ще показує високий прибуток.
Четвертим за вартістю був визнаний бренд машинобудівної корпорації General Electric (GE) вартістю 47,8 млрд. доларів. Цього року вартість бренду GE, яка зіткнулася з конкуренцією Siemens, впала на 10%.
П'яте місце посів виробник мобільних телефонів Nokia. Interbrand оцінив вартість бренду в 34,9 млрд. доларів. На думку Interbrand, позиції Nokia похитнулися - на 4% у порівнянні з минулим роком - через конкуренцію з більш інноваційними апаратами Apple iPhone і BlackBerry.
Найбільш швидкозростаючим брендом був визнаний Google вартістю 32 млн. доларів - плюс 25% у порівнянні з минулим роком.
У десятку також увійшли McDonald's, Toyota, Intel і Disney.
До рейтингу не потрапила жодна компанія з України та Росії.
У цілому, за даними Interbrand, цього року вперше за 10 років, протягом яких Interbrand випускав свої рейтинги, впала загальна вартість 100 найдорожчих світових брендів. Вона скоротилася приблизно на 4,6% і склала 1,15 трлн. доларів.