Реклама в 2009 році може скоротити ринок українських ЗМІ
Ринок українських ЗМІ в 2009 році скоротиться через зменшення рекламних доходів.
Про це заявив аналітик ГО "Інтерньюс-Україна" Віталій Мороз на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна".
"Очікується, що в 2009 році загальний обсяг рекламного ринку в Україні скоротиться на 40-50%. Враховуючи, що доходи ЗМІ на 70% залежать від реклами, відповідно в 2009 році ринок ЗМІ скоротиться", - сказав Мороз.
За його прогнозами скорочення на українських радіо досягнуть 25%, на телебаченні та інтернет виданнях - 20%.
У той же час, експерт зазначив, що найбільше від наслідків економічної кризи постраждають друковані ЗМІ. У цьому сегменті Мороз прогнозує скорочення на 1/3 ринку або до 35%.
У свою чергу, член комітету Київської медіа-профспілки Михайлина Скорик, додала, що український медіа-ринок може врятувати президентська виборча кампанія.
"Масових медіа-кампаній ще немає, і навряд чи вони з'являться в лютому, березні і навіть у квітні. З цього, ці три місяці явно будуть найбільш важкими для журналістів з точки зору їх благополуччя", - сказала Скорик.
За її словами медіа-ринок можуть врятувати політичні замовлення, "які всі очікують у зв'язку з початком президентської кампанії. Але, у політика також немає грошей, і, швидше за все, політичні гроші якщо і прийдуть, то ближче до літа ...".