Газети заробили майже 360 млн доларів за 9 місяців 2008 року
Вартість реклами, розміщеної в друкованих ЗМІ України за січень-вересень 2008 року, перевищила 357,3 млн доларів.
Про це свідчать дані дослідження компанії "Моніторинг ЗМІ", повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
При цьому загальна вартість реклами в друкованих ЗМІ в Україні, розміщеної за дев'ять місяців 2008 року в тих же, що і в 2007 році виданнях (271 видання), склала 336,4 млн доларів.
В порівнянні з аналогічним періодом 2007 року обсяг реклами в газетах виріс на 16,1%, а в журналах - на 23,68%. Всього у пресі зростання склало 21,52%.
"Підсумки 9 місяців дуже явно показали відмінності між приростом обсягів реклами в газетах і журналах. Більш того, доходи від реклами в газетах ростуть навіть повільніше, ніж прогнозувалося. В тому числі через зниження темпів зростання в травні, і негативну динаміку у серпні 2008 року ", - прокоментував керівник групи експертів Української асоціації видавців періодичної преси Сергій Чернявський.
За категорією рекламодавців найбільше падіння відзначається у операторів зв'язку, ресторанів. У той же час рекламодавці в сегментах нерухомісті, косметики, торгівлі та інвестицій за 9 місяців 2008 року значно випереджали за обсягами розміщення реклами загальні темпи росту реклами в пресі.
Вартість розміщення розрахована компанією "Моніторинг ЗМІ" на підставі фізичного перерахунку опублікованих рекламних оголошень у виданнях, включених до бази моніторингу, за прайсовою вартістю (без медіабартера, без застосування дисконтів, без ПДВ з урахуванням податку на рекламу, без рядкової реклами).
"Моніторинг ЗМІ України" - універсальна моніторингове агентство, створене в 1999 році. Основний напрямок діяльності агентства - дослідження рекламних кампаній на телебаченні, радіо і пресі.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"