Криза дійшла до українських виробників соків
Фінансова криза почала відображатися на українських виробниках соків затримками розрахунків з ними торговельних мереж.
Про це повідомив віце-президент асоціації "Союз виробників сокової продукції України" Володимир Онопрієнко.
"Фінансова криза починає позначатися на соковій галузі. Першими його проявами стали затримки розрахунків торговельних мереж з виробниками сокової продукції. Криза також змусила багатьох виробників перейти від висновку довгострокових контрактів до короткострокових", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна" у понеділок.
За словами президента асоціації, виробники вже зараз змушені знижувати темпи виробництва, а багато невеликих підприємств будуть змушені через фінкризу звертати інвестиційні проекти.
Онопрієнко також вважає, що фінансова криза стала однією з причин уповільнення зростання місткості внутрішнього ринку соків поточного року.
Згідно з даними Сокового союзу України, місткість українського ринку соків у 2008 році складе близько 800 млн. літрів, що усього на 4% більше, ніж 2007 року. При цьому експерти розраховували, що в поточному році зростання ринку складе 11-12%.
Серед інших факторів, що вплинули на зріст сокового ринку, Онопрієнко назвав, зокрема, інфляційні процеси і подорожчання сировини.
Генеральний директор найбільшої сокової компанії в Україні ТОВ "Сандора" Ніл Старрок також підтвердив агентству, що деякі клієнти компанії затримують розрахунки з нею.
"Єдине, у чому ми відчуваємо наслідки кризи, це в затримках платежів від деяких клієнтів. Але, оскільки ми зацікавлені в довгострокових партнерських відносинах, ми сідаємо за стіл переговорів, аналізуємо кожну ситуацію, даємо відстрочку, щоб не втратити партнерів", - сказав він.
Керівник ТОВ "Сандора" підкреслив, що компанія не переглядала план інвестицій.
В Україні компанії "Сандора", "Вітмарк-Україна", "Ерлан", Coca-Cola, "Вінніфрут", "Рідна Марка", "Фрут Майстер Груп" займають близько 98% ринку.