Реклама переглядає свій бюджет
Фінансова криза докотилася до рекламного ринку.
Як повідомляє видання "Комерсант-Україна", п'ята за розміром рекламна група в Україні Atlantic Group має намір переглянути витрати на зарплату й у випадку погіршення ситуації не виключає можливості звільнення співробітників.
В інших рекламних холдингах відзначають, що заходи, які має намір розпочати Atlantic Group, занадто радикальні. Однак компанії, яка втратила відразу кілька мережевих вивісок за останні кілька років, вони можуть піти на користь.
Президент Atlantic Group Ендрю Бейн вже розіслав співробітникам холдингу листи, у яких він повідомив про плани з оптимізації витрат компанії у зв'язку з фінансовою кризою в країні.
Співрозмовник "Комерсанту" розповів, що, за його даними, у листі говориться, що на цьому тижні будуть проведені зміни в системі оплати праці, а в деяких підрозділах і кадрові зміни.
Цю інформацію підтвердили в самому холдингу. "Можливі звільнення будуть залежати від фінансових показників компанії в листопаді-грудні",- уточнила CTO (Chief Talent Officer) Atlantic Group Іветта Делікатна.
За її словами, зараз ринок реклами знаходиться на спаді. "Якщо раніше було до семи тендерів на тиждень, то зараз максимум один-два",- зазначає спеціаліст.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"