Майже 2 мільйони українців купують в інтернеті
Кожен третій український користувач інтернету робить покупки в мережі. Але й це чимало - майже 2 мільйони людей.
Про це пише газета "Дєло".
На сайти провідних українських інтернет-крамниць щодня заходить понад 20 тисяч осіб. У п'ятірку лідерів за відвідуваністю, згідно з рейтингом порталу bіgmіr.net, уходять три веб-каталоги, один інтернет-аукціон і лише одна мережева крамниця, яка безпосередньо продає товар покупцям.
Це співвідношення відповідає загальній тенденції української електронної торгівлі: у нас поки що не реалізований жоден масштабний інтернет-магазин чи аукціон, який би був аналогом eBay.com і Amazon.com.
За даними компанії Gemіus Ukraіne, лише кожен третій український користувач інтернету робить покупки в мережі. Але й це чимало - близько 2 мільйонів чоловік. За їхні гаманці б'ються сотні віртуальних крамниць. Як правило, це невеличкі фірми, ціни яких на 20-30% нижчі, ніж у звичайних крамницях.
В українських інтернет-крамницях найпопулярнішими є товари за ціною 100-150 доларів. Із кожним роком зростає частка таких крамниць на ринку комп'ютерної техніки.
На сайті єдиного в рейтинзі інтернет-аукціону auctіon.ua інформація про понад 200 тисячі товарів, нових і б/в. За словами керівника проекту Ярослава Максимовича, українці "вже десятиліттями користуються газетами безкоштовних оголошень, інтернет-аукціон - майже те ж саме, тільки набагато зручніше й сучасніше".
У базі даних веб-каталогу hotlіne.ua - понад 800 тисяч пропозицій. У середньому за день відвідувачі сайту в пошуках необхідних товарів роблять 200 тисяч запитів у пошуковику.