Українська правда
Перспективи для інвестицій всередині країни

Черновецький підвищив тарифи на зовнішню рекламу

29 серпня 2007, 14:52

Київська міська державна адміністрація підвищила тарифи на розміщення зовнішньої реклами на 15-20%.

Про це сказано в розпорядженні Київміськадміністрації.

Таким чином, тариф на розміщення лайтпостерів, які стоять окремо, підвищився на 16,7% або на 5 гривень до 35 гривень/місяць, телеекранів - на 17,3% або на 13 гривень до 88 гривень/місяць за 1 кв. м. площі його поверхні, кронштейнів на стовпах, опорах освітлення - на 17,1% або на 6 гривень до 41 гривні/місяць за 1 кв. м реклами.

Тариф на розміщення щита, що стоїть окремо, збільшився на 17,9% або на 5 гривень до 33 гривень/місяць за 1 кв. м, щита на фасаді будинку - на 18% або на 9 гривень до 59 гривень/місяць за 1 кв. м.

Тариф на розміщення рекламних конструкцій на мостах, естакадах і шляхопроводах Київміськадміністрація підвищила на 18% або на 9 гривень до 59 гривень/місяць за 1 кв. м реклами, на установку тумб й об'ємно-просторових конструкцій, що стоять окремо, - на 17,1% або на 6 гривень до 41 гривні/місяць за 1 кв. м.

На 20% або на 2 гривні до 12 гривень за 1 кв. метр збільшилися тарифи на рекламу на парасольках, наметах і прапорах площею до 5 кв. метрів, на телефонних кабінах, урнах й лавах (за одиницю).

При цьому адміністрація знизила на 40% або на 20 гривень до 30 гривень за 1 кв. метр тариф на рекламу на транспаратнах-перетяжках над дорогами.

Всі ці тарифи визначені з урахуванням поправочних коефіцієнтів на базову плату за оренду місць під розміщення зовнішньої реклами.

Поправочні коефіцієнти залишаються попередніми, тобто 3 - при розміщенні реклами на площах Європейській, Бессарабській, Льва Толстого й Майдані Незалежності й на вулицях Хрещатик, Червоноармійська (від Бессарабської площі до Льва Толстого), 2 - на прилеглих до них вулицях і площах.

При розміщенні реклами на інших центральних площах і вулицях діє коефіцієнт 1,75, на мостах, площах у районі великих транспортних розв'язок, близьких до центру, уздовж основних проспектів, на вулицях Подолу й Печерська враховується коефіцієнт 1,5.

При розміщенні реклами на основних площах, віддалених від центру, великих дорогах, також віддалених від центру, враховується коефіцієнт 1,25, на інших площах, вулицях, проспектах, бульварах - 1.

Як повідомлялося, Київміськадміністрація вже кілька разів оприлюднювала проекти різних варіантів тарифів і Порядку розміщення зовнішньої реклами.

У свою чергу учасники рекламного ринку мали ряд претензій до всіх проектів Порядку.

"Українські новини"