Винуватці обвалу в Київському метро отримали "на горіхи"
Винними в аварії на Сирецько-Печерской лінії метро в Києві визнані три компанії, що проводили роботи з будівництва підземного паркінгу над тунелем метро.
Зокрема, це: замовник робіт АТ "ХК "Київміськбуд", генпідрядник ВАК "Завод залізобетонних конструкцій ім. С. Ковальської" і субпідрядник ТОВ "Капітальний підземний ремонт свердловин".
Такий остаточний висновок комісії з розслідування причин обвалу у тунелі між станціями "Осокорки" й "Позняки" 13 липня, що підписане в. о. заступника голови Київської міськдержадміністрації Іваном Салієм 31 липня, повідомляє "Комерсант-Україна".
Відповідно до висновків комісії, сума збитків склала 352,5 тис. грн, з яких 270 тис. грн компанії повинні відшкодувати ВАТ "Київметробуд" за проведення аварійно-відбудовних робіт, а іншу частину суми перерахувати КП "Київський метрополітен".
У "Київміськбуді" повідомили, що відшкодовувати вартість аварійних робіт усі три компанії планують за системою взаємозарахувань. На заводі ім. С. Ковальської коментувати висновки комісії відмовляються, посилаючись на те, що ще не ознайомилися з ними.
Відповідно до рішення комісії, роботи на ділянці між станціями метро "Позняки" і "Осокорки" припинені до розробки нових технічних умов проведення робіт. За місяць такий документ повинні підготувати фахівці Київського метрополітену.
"Однією з умов точно буде заборона на проведення будівництва над лініями метрополітену під час роботи цього виду транспорту. Планується, що працювати будуть уночі, після закриття станцій. Це упередить незручності для пасажирів і можливі людські жертви", - розповіли в прес-службі метрополітену.
У попередньому рішенні комісії, після затвердження нових технічних умов Київським метрополітеном разом з "Київміськбудом" буде організовано повторний тендер на проведення будівельних робіт над лініями метро.
На даний момент під забудову відведено ділянку між станціями "Оболонь" і "Мінська" над Куренівсько-Червоноармійською лінією.
Джерело видання в метрополітені вважає, що "навряд чи в тендерах переможуть ті ж компанії". За його словами, представники міської влади попросили "узяти нових".
Як відомо, 13 липня між станціями "Осокорки" і "Позняки" Сирецько-Печерської лінії відбувся обвал тунелю.
17 липня була створена комісія з розслідування причин аварії, яка мала представити результати своєї роботи до 25 липня.