Mondelez, виробник Oreo та Milka, прибрав з сайту обіцянки скоротити бізнес у Росії

Після вторгнення в Україну у 2022 році Mondelez International Inc. приєдналася до компаній, які взяли на себе зобов'язання скоротити свою присутність у Росії. Згодом виробник печива Oreo відмовився від цих зобов'язань, що змусило деяких акціонерів поновити заклики до більшої прозорості.
Про це пише Bloomberg.
Минулого року компанія вилучила з попередньої заявки до Комісії з цінних паперів і бірж слова про те, що вона має намір перетворити російський бізнес на "окрему" операцію. Вона також видалила зі свого веб-сайту дві політики, які описували плани скорочення присутності в Росії.
Скасування керівних принципів щодо Росії свідчить про те, що компанія, можливо, відступає від своїх попередніх зобов'язань скоротити свою присутність у країні. Хоча в третьому кварталі 2024 року на Росію припадало лише 2,9% консолідованого чистого доходу Mondelez, ця частка зросла з 2,7% роком раніше, а прибутковість залишається "вищою за історичні рівні", згідно з останнім квартальним звітом компанії.
Акціонери, зокрема шведський пенсійний фонд AP7, планують подати нову пропозицію щодо підвищення прозорості діяльності Mondelez у зонах конфліктів.
Читайте також: Хто зі світових корпорацій одночасно заробляє і в Росії, і в Україні
Нагадаємо:
Американська компанія Mondelez International — виробник шоколаду і печива Oreo, Milka, Toblerone, Barny, Tuc — вирішила не оприлюднювати фінансову звітність свого російського бізнесу за 2023 рік.