Українська правда

У РФ очікують падіння ринку контейнерних перевезень на 13-18% за підсумками року

Олексій Павлиш — 6 вересня 2022, 10:14

Російська транспортна група FESCO очікує на падіння російського ринку контейнерних перевезень за підсумками року на 13-18%, світового - на 2%.

Про це в інтерв'ю "Комерсанту" заявив голова ради директорів групи Андрій Северилов.

Причинами такої оцінки він назвав порушення логістичних ланцюжків та вихід низки виробників, постачальників та покупців з Росії.

У першому півріччі FESCO оцінювала скорочення контейнерного ринку Росії в мінус 13,1%.

"Зазначу, що скорочується не лише російський, а й світовий контейнерний ринок. Ми очікуємо, що цього року він знизиться щонайменше на 2%. Щодо російського ринку, то тут ми прогнозуємо падіння на 13-18%", - сказав Северилов.

Він додав, що це пов'язано з сукупністю факторів: скорочується споживчий попит, порушені логістичні ланцюжки, коливаються валютні курси, ускладнюється проведення платежів, з російського ринку пішли низка виробників, постачальників і покупців.

За його словами, на тлі скорочення російського контейнерного ринку в далекосхідних портах, у тому числі у Владивостокському морському торговому порту (ВМТП), що входить до FESCO, спостерігається зростання перевезень.

"За останні два місяці порівняно з кризовими місяцями цього року імпорт у ВМТП зріс на 19%, а експорт - на 10%", - сказав голова ради директорів компанії.

Він пов'язав високий попит на перевалочні потужності портів Далекого Сходу та сухопутних прикордонних переходів, насамперед у Забайкаллі, з різким зниженням обсягів у портах північного заходу Росії.

За словами Северилова, різке скорочення обсягів там відбулося, у тому числі через відхід великих операторів морських ліній (Maersk, CMA CGM, Hapag-Lloyd та інших) та практично оголошеного бойкоту на перевалку вантажів у російські балтійські порти з європейських портів - наприклад, Роттердам.

Нагадаємо:

Повідомлялось, що у РФ учасники контейнерного ринку очікують серйозного дефіциту контейнерів після того, як міжнародні лінії, що пішли з Росії, закінчать евакуацію свого парку.

Економічна правда

Росія транспорт логістика