Volkswagen презентував електричний мінівен з автопілотом
На міжнародному автосалоні в Детройті компанія Volkswagen представила концепт I.D. Buzz – повністю електричний повнопривідний мінівен з повноцінним автопілотом.
Про це пише e-move.
I.D. Buzz позиціонується виробником як "VW Microbus нової ери". По суті це нова версія торішнього концепту BUDD-e, виконана в тій же стилістиці, що і хетчбек I.D. Concept, представлений восени в Парижі.
Подібно до BUDD-e і I.D. Concept, I.D. Buzz побудований на новій модульній платформі MEB, розробленій спеціально для електромобілів, але в даному випадку використана її збільшена версія – MEB – XL.
Довжина новинки становить 4,94 м, ширина – 1,98 м, висота – 1,96 м, а колісна база – 3,3 м.
Трирядний салон вміщує до восьми пасажирів, а багажних відсіків у цієї машини два – і ззаду, і спереду. При активації безпілотного режиму рульове колесо прототипу забирається в центральну консоль. Автопілот вимикається дотиком до керма або натисненням на педалі газу і гальма.
При цьому передні сидіння можуть розгортатися проти ходу руху, крісла другого ряду трансформуватися в столики, а третього – в ліжко.
Крім того, салон фургону може похвалитися проекційним дисплеєм доповненої реальності і планшетом на центральній консолі, який можна використовувати за межами машини.
На кожній осі встановлено по 201-сильному електромотору, в сукупності вони видають 369 к.с. і забезпечують повний привід. Джерелом живлення служить встановлена усередині колісної бази під підлогою батарея на 111 кіловат-годин, яку можна зарядити на 80% за півгодини. За американським їздовим циклом фургон проїжджає 270 миль (близько 430 км).
Компанія також розглядає можливість випуску 268-сильної модифікації з батареєю на 83 кіловат-години і приводом тільки на задні колеса.
Коли дебютує серійний I.D. Buzz, невідомо. Виробник зазначив лише, що почне серйозне розширення лінійки електрокарів 2020 року в рамках плану електрифікації свого модельного ряду, а до 2025 року концерн планує продавати 1 млн електромобілів щорічно.