В Україні продаж нових легкових автомобілів впав на 63%
Продаж нових легкових автомобілів в Україні в січні-серпні 2015 року порівняно з аналогічним періодом 2014 року знизився на 63%.
Про це йдеться у повідомленні "Укравтопрому".
Як зазначається, серпневий показник споживчої активності на первинному ринку нових легкових автомобілів відстав від липневого на 35% і на 46% від торішнього показника.
Незважаючи на зниження продажів відносно липня (-16%) і відставання від результату серпня 2014 (-41%), лідерську позицію на українському ринку продовжує впевнено утримувати японський бренд Toyota.
У минулому місяці було зафіксовано 517 первинних реєстрацій нових легкових автомобілів цієї японської марки.
Другу позицію на ринку зберіг за собою французький бренд Renault з результатом 316 авто (-36% до липня 2015р. і -31% до серпня 2014р.).
На третьому місці вітчизняний ЗАЗ - 218 авто (-42% до липня 2015р. і -53% до серпня 2014р.).
Обсяг продажів в 192 авто забезпечив четвертий рядок рейтингу марці Nissan (-27% до липня 2015р. і -27% до серпня 2014р.).
В ар’єргарді ТОП-5 серпня - корейський бренд KIA з результатом 181 авто.
Такий результат KIA продемонстрував, з одного боку, зростання первинних реєстрацій на 21% в порівнянні з серпнем минулого року, а з іншого боку – відставання від свого липневого результату на 25 відсотків.
Найбільшу кількість номерних знаків за підсумками восьми місяців отримали автомобілі марки Toyota – 2 839 шт. На відміну від аналогічного періоду минулого року результат Toyota погіршився на 59 відсотків.
На другому місці Renault, кількість первинних реєстрацій автомобілів цієї марки становила 2 276 (-35% до апмр).
Замикає трійку лідерів Nissan з результатом - 1 657 шт. (-48% до апмр).
У п’ятірку найпопулярніших серед українців брендів увійшли також ЗАЗ і Hyundai з кількістю зареєстрованих первинних продажів 1 566 і 1 406 відповідно.
Економічна правда