У 2013 році КП "Київський метрополітен" купило у ЗАТ "Вагонмаш" (Росія) вагонів на 40 млн євро за рахунок кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку.
Згодом з’ясувалося, що п’ять із цих вагонів були віддані ЗАТ "Вагонмаш" у заставу по договору позики 250 млн руб. у ВАТ "РТК-Лізинг".
Відтак "РТК-Лізинг" звернувся з позовом до метрополітену про звернення стягнення заставленого майна шляхом реалізації з публічних торгів з початковою вартістю 144,48 млн руб.
У листопаді минулого року суд першої інстанції у позові "РТК-Лізинг" повністю відмовив.
Суд виходи з того, що з моменту продажу спірних вагонів метрополітену вони перестали бути предметом застави. З матеріалів справи слідує, що Київський метрополітен не знав, що придбані ним вагони перебували у заставі, а тому є добросовісним набувачем.
"РТК-Лізинг" оскаржував це судове рішення, але апеляцію і касацію програв.