Facebook збирається ввести відеорекламу
Керівництво соцмережі Facebook до кінця 2013 року має намір почати продаж рекламних відеороликів.
Про це передають "Вести экономика" з посиланням на Bloomberg.
Новий формат реклами на сторінках соцмережі представлятиме 15-секундні відеоролики, які будуть вбудовуватися в новинну стрічку користувачів.
У Facebook розраховують, що дохід від ротації відеороликів становитиме приблизно 2,5 млн доларів за один день Таким чином, за рік соцмережа зможе отримати кілька мільярдів додаткового прибутку.
Інформацію про плани розміщення відеореклами в соціальній мережі в самій компанії прокоментувати відмовилися. В даний час реклама в Facebook розміщена у вигляді банерів праворуч від стрічки новин або в самій стрічці у вигляді постів.
Згідно із інформаторами Bloomberg, користувачі соцмережі будуть отримувати відеорекламу не частіше трьох разів за день. Залежно від того, аудиторію якого масштабу планує охопити рекламодавець, будуть змінюватись і ціни на розміщення відеореклами.
Глава Facebook Марк Цукерберг наполягає на обмеженні кількості відеореклами. На його думку, достатньо буде одного ролика на 20 оновлень в стрічці новин, бо головним завданням нововведення є не відлякати користувачів від ресурсу масивною експансією рекламних форматів.
На думку видання, перехід на продаж відеореклами дозволить Facebook не відставати від інших інтернет-компаній, таких як Google, яка розміщує рекламні ролики на відеохостингу YouTube, де реклама транслюється до показу відео.
Минулого тижня співзасновник Twitter Біз Стоун запропонував ввести опцію платної підписки в 10 доларів на місяць, яка дозволить користувачам Facebook відключити рекламу у своєму обліковому записі.
Згідно із опитуванням, проведеним компанією Greenlight, 15% користувачів соцмережі готові перейти на платний доступ заради блокування рекламних оголошень.