Телеканали підвищують вартість реклами
Телеканали почали укладати перші контракти з рекламодавцями на 2014 рік.
Виходячи з умов, запропонованих ринку, подорожчання ТБ-реклами в 2014 році становитиме від 10% до 20% залежно від телеканалів, пише "Комерсант-Україна".
За словами керівника продажів групи "1+1" Валерія Варениці, група запропонувала умови розміщення більшості рекламних агентств і минулого тижня підписала першу угоду (назвати рекламодавця він відмовився).
Альянс медіагруп StarLightMedia (SLM; СТБ, ICTV, "Новий канал" та ін), "Інтер" ("Інтер", НТН, "Мега" та ін) і "Медіа Група Україна" (МГУ; "Україна", "Футбол") почне переговори з рекламодавцями в найближчі тижні, стверджує керівник продажів SLM Андрій Партика.
В альянсі поки не готові коментувати умови розміщення - за словами Партики, зараз йде їх активне обговорення.
Втім, співрозмовник видання в одному з великих агентств стверджує, що підвищення цін на каналах альянсу становитиме 10-15%.
"Ми говоримо рекламодавцям, що наша інфляція буде вище, ніж у альянсу, на 5 процентних пунктів: якщо у них буде 10-15%, то у нас - 15-20%", - розповідає Варениця.
За його словами, умови розміщення можуть бути скориговані виходячи з перших результатів нового дослідження аудиторії телеканалів, яке з 2014 року замість GfK Ukraine проводитиме компанія Nielsen.
В агентствах не бачать підстав для підвищення цін в 2014 році.
"У 2013 році підвищення було досить значним, а темпи зростання економіки не дозволяють говорити про збільшення бюджетів рекламодавцями", - відзначає гендиректор рекламного холдингу Publicis Groupe Media Олег Попенко.
Поки неясно і те, як нові ціни на телерекламу відіб'ються на інших медіа.
Торік альянс телеканалів сформулював умови розміщення реклами таким чином, щоб стимулювати рекламодавців віддавати більшу частину бюджету саме на ТБ на шкоду іншим носіям, розповідає Попенко.