Facebook вмонтує в стрічку новин рекламу від брендів
Соцмережа Facebook готується протестувати новий рекламний сервіс, який дасть можливість компаніям вбудовувати рекламу в стрічки новин користувачів незалежно від того, поставили вони чи хтось із їхніх друзів "лайк" на сторінці бренду.
Компанії зможуть зорієнтувати свої рекламні оголошення виходячи з інформації, зазначеної в профілях користувачів соцмережі, передає "pro IT".
В даний момент в стрічці новин відображаються тільки повідомлення тих компаній, які користувач сам для себе відзначив чи відзначили його друзі.
"Ці рекламні оголошення будуть виглядати як інші повідомлення у стрічці новин, але будуть помічені як рекламні. Це буде невелика перевірка, по ходу якої ми зможемо отримувати постійний зворотний зв'язок від аудиторії, щоб поліпшити наші рекламні сервіси", - цитує представницю Facebook Енні Та AdWeek.
До цього року в стрічці новин Facebook не було реклами, проте в січні такі повідомлення почали з'являтися.
Ця функція, за словами засновника мережі Марка Цукерберга, приносить компанії близько 1 млн доларів на день.
Цукерберг також раніше заявив, що адміністрація Facebook буде обмежувати кількість реклами, щоб зберегти "якість стрічки новин".
Нещодавно в Facebook також було запущено бета-тестування нового рекламного інструменту для просування мобільних програм.