У США великі рітейлери розробляють мобільну платіжну систему
Більше десяти великих рітейлерів США об'єдналися, щоб розробити систему мобільних платежів, що дозволяє оплачувати покупки зі смартфонів.
Вона складе конкуренцію аналогічній системі, яку запустила Google в 2011 році, передають "Ведомости".
В проекті візьмуть участь 14 компаній: Wal-Mart Stores, Target, 7-Eleven, Sunoco, Best Buy, Caremark, Lowe's Cos, Publix Super Markets, Sears Holdings, Royal Dutch Shell, Alon Brands, Darden Restaurants, Hy-Vee і HMSHost ("дочка" Autogrill).
Спільна платіжна система буде називатися Merchant Customer Exchange (MCX).
Розробка MCX знаходиться на ранній стадії, і компанії поки не визначилися з датою запуску.
На даний момент ведеться пошук гідної кандидатури на посаду гендиректора.
За прогнозом дослідницької фірми Gartner, світовий ринок мобільних платежів до 2016 року становитиме 600 млрд доларів у порівнянні з 172 млрд доларів у 2012 році.
Фінансові установи та технологічні фірми вкладають мільярди доларів в розробку мобільних платіжних систем, які працюють з так званими "електронними гаманцями".
Технологія заснована на додатку, який покупець може скачати собі на смартфон, а потім робити покупки в магазинах, підключивши телефон до зчитувального пристрою на касовому апараті.
Рітейлери впевнені, що складуть гідну конкуренцію вже чинним системам, оскільки краще знають, що потрібно покупцеві.
Нагадаємо, в 2011 році Google запустив систему електронних платежів Google Wallet для смартфонів, що працюють на платформі Android.